دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
The Second National Conference on Marketing (Modern Approach)
دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۳ توسط دانشگاه فردوسی مشهد، در شهر مشهد برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید