اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
1st international conference of psychology, social sciences, educational sciences and philosophy with a cultural development approach
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ توسط موسسه آموزش عالی راه دانش بابل، در شهر بابل برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی مراجعه فرمایید.
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
-
نقش رسانه ها و فناوری های جدید در ارتقای یادگیری دانش آموزان
-
اثربخشی بازی درمانی بر عزت نفس و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
-
بررسی اثر ورزش بر حافظه فضایی و یادگیری دانش آموزان
-
تاثیر آموزش ریاضی مبتنی بر هنر تجسمی و کاردستی بر تصویرسازی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
-
تاثیر روش های آموزش فرآیند و آموزش تکلیف فرآیند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان
-
رابطه باورهای هوشی و عزت نفس دانش آموزان
-
فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنایی
-
ارتباط بین حافظه فعال و توجه در دانش آموزان
-
رابطه خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
-
راهکارهایی برای حفظ انگیزه دانش آموزان
-
ارزشیابی فرایندی و کاربردهای آن در مدارس
-
بررسی تاثیر پویانمایی در آموزش مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان
-
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
-
بررسی راهکارهای مناسب و علمی در برخورد با انواع صدمات ورزشی زنگ ورزش در مدارس
-
سیستم های تولید انرژی و کاربرد آنها در فعالیت های ورزشی
-
بررسی شیوه های آموزش آموزه ها و مفاهیم دینی در مقطع ابتدایی
-
بررسی تاثیر تدریس بر اساس نظریه ساخت و سازگرایی بر مهارت های کاوشگری دانش آموزان
-
تاثیر تربیت بدنی و فعالیت های جسمانی بر تقویت بهداشت روانی دانش آموزان
-
بررسی میزان اثربخشی عوامل کلیدی موفقیت در یادگیری الکترونیکی مدارس
-
تاثیر آموزش هنر برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
-
تعیین شایستگی های حرفه ای معلمان و سنجش آنها در مدارس
-
ضرورت آموزش تفکر خلاق به دانش آموزان و نقش معلمان در پرورش آن
-
بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
-
تاثیر دوره آموزش پژوهش در عمل در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری معلمان
دانلود مقاله های اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
منبع
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید