از ایده تا اثرگذاری؛ نقش همایش‌ها در رشد برندهای فرهنگی و خلاق

همایش‌ها و کنفرانس‌ها فقط محل ارائه مقاله‌های علمی یا نشست‌های تخصصی نیستند. این رویدادها به میدان واقعی ارتباطات، شبکه‌سازی و دیده‌شدن برندها تبدیل شده‌اند. 📌 بر اساس گزارش ICCA، بیش از ۱۱,۰۰۰ رویداد بین‌المللی در سال ۲۰۲۲ برگزار شد که نقش مستقیمی در توسعه کسب‌وکارها داشت.   اقتصاد خلاق در بستر همایش‌ها همایش‌ها فقط مختص […]

شهریور 11, 1404
2 دقیقه خواندن
54 بازدیدها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.